Publicat de: ultimulunicorn | Iulie 8, 2015

musca moarta

maidanul-cu-dragoste„Viata toata nu era altceva decat un maidan cu buruieni si nerusinari, cu jocuri crude si mascari, cu lacrimi si ranjete.”

g.m. zamfirescu – maidanul cu dragoste

si oarecum in ton cu asta, mai devreme la birou, imi facusem o cafea fierbinte si pana sa apuc sa beau din ea, o musca mare si idioata s-a inecat in spuma… acum stau si ma intreb – a vrut sa bea? a ametit-o aburul cafelei? ce-a cautat in ceasca mea ???

Photo0329

de pomana ma intreb. musca e moarta si cafeaua compromisa.

si tot nu inteleg – la ce puii mei sunt bune mustele astea? *&^%$#@!~Photo0328

Responses

  1. am primit si eu cartea asta de la o prietena. nu am citit-o, probabil dintr-un soi de snobism. in afara de cimitirul buna vestire a lui arghezi, nu cred ca mi-a placut cu adevarat vreo carte romaneasca.
    (jurnalele si piesele de teatru nu se pun:P)

    da, saraca musca a fost atrasa de dulceata cafelei (daca mai era si cu alitaromana :)))) ) si a murit oparita. saraca

    si rostul mustelor pe lume e ca sa aiba cu ce se hrani pasarelele astea dragute de zburda prin copaci 😀

    • a, multumesc ca m-ai luminat. chiar nu ma gandisem… atunci e ok. egzista Dumnezeu 🙂
      cafeaua mea nu era dulce, era amara fiere. si nici alintaroma nu era. deci musca tot proasta ramane!

  2. selectie naturala.
    lasa sa ramana in viata cat mai multe muste care nu-s proaste, si se balacesc in cafelele noastre si apoi ies vii si nevatamate si noi nu vom afla niciodata etc :))))

    • =))) se balacesc si ies din cafele fierbinti – transformate in super-muste, ca in povestea cu calutul cocosat – in care baiatul a intrat in lapte fiert si a iesit Fat Frumos…
      imi place ideea ca selectia naturala lucreaza si prin intermediul cafelei mele 😀
      mare gogoritza mare :)))

  3. …ei acum si musca poate a fost „ametita” de aroma cafelei proaspete,de ce nu ?
    Doar ca, in nerusinarea ei,”gustand” din cafea nu a reusit nici macar sa mai fie „supe-musca” …:)


Lasă un răspuns

Categorii

