Publicat de: ultimulunicorn | Iulie 7, 2015

regrete? ce-s alea?

leodoar ceva tristete… si sentimentul amar ca viata ti-a fost pusa „on hold”. mai ai de asteptat. o sa fie! o sa se intample, o sa primesti si tu bucata ta de fericire, dar nu acum. mai dureaza putin. poate nu esti gata, poate nu o meriti… poate nu e randul tau acum. nu se stie cu exactitate, dar in mod cert – nu e asta momentul tau!

cam asta imi spun si eu mie – cu privire la cateva lucruri care nu au iesit deloc asa cum visam.

dar tot visez, prea e frumos ca sa aleg sa n-o mai fac daca tot pot 😉

Responses

  1. ce privire de erou romantic 🙂

    • nu-i asa?
      ironie cumva? sper ca nu. 😛

      • Ironia e un procedeu pe care îl folosesc destul de rar. Nu mă cred mai deștept decât mediul înconjurător.
        Cât despre privirea din poză, am mai spus-o, suntem privilegiați prin faptul că suntem contemporani cu el.

  2. dar auto-ironia? ca asta e preferata mea ;))

    DA, ai zis bine. suntem privilegiati.
    multumesc .


Lasă un răspuns

Categorii

