Publicat de: ultimulunicorn | Iunie 19, 2015

Dumnezeu, Universul, Big Brother, Karma…

motto: I thought I was too smart for my own health… now I think I am as dumb as a door bell.

Dumnezeu, Universul, Big Brother, Karma… take your pick.

Una din toate astea sau toate laolalta, cine ne dirijaza? cine e responsabil? – pentru ca, nu-i asa? nu putem fi noi aceia! noi suntem iremediabil iresponsabili de soarta noastra si de vietile pe care le ducem.

Chiar daca pare ca e o mare varza in capul meu – din moment ce amestec in aceeasi oala cosmica toate conceptele enumerate mai sus, eu chiar cred in ele. Si cred in mine. In sufletul meu… ce o mai fi ramas curat din el.
eye in the sky

Dumnezeu / Universul / Big Brother… ne priveste cu ochii inrositi de veghe si cu tristete in privire… daca a fost un test – l-am picat in mod sigur. Dar daca inca ne priveste… daca inca isi mai face simtita prezenta, atunci mai e o sansa. Sansa sa nu fi fost totul in zadar. Inca mai cred ca exista un Plan, exista o explicatie, ca nu e totul aici si nu e totul gata odata ce am sa mor. haha

Intrebari mi-am pus si am pus si altora de cand ma stiu, oriunde oricui, unele mai idioate decat altele, dar cred ca asta ma defineste – cu pusul intrebarilor de tot felul, fara pauze si fara retineri. Dintre toate – cele puse la locul de munca probabil mi-au facut mai mult rau decat bine… sau poate nu. Insa cele mai multe intrebari mi le pun eu mie si tot eu raspund, de aici si miscarea circulara a rationamentelor mele. Interogatorii cu circuit inchis cum ar veni. Eu intreb eu raspund eu imi sparg capul – Life is beautiful!

si un bonus – „Searching with my good eye closed” :)))
evil eyeOricine ar fi acolo si ne priveste, in mod cert are un imens simt al umorului – motiv pentru care mai suntem acum pe aici si nu am murit cu totii de plictis.

ps. Cineva acolo sus ne iubeste, chiar daca nu o arata tot timpul… noi trebuie doar sa credem!

Responses

  1. Reblogged this on Pasarea Phoenix Remixed & co and commented:
    dacă cineva acolo sus ne iubește, o fi adevărat și că cineva acolo jos ne urăște? piei satano! 🙂

    • ok, mai intai ca e impropriu spus „acolo sus” / „acolo jos” mea culpa.
      de fapt e peste tot – de jur imprejur… 😀
      si nu, nu cred ca ne uraste cineva sau ceva. e doar energia negativa care se intoarce si ne loveste ca un bumerang
      ZBANG!


Lasă un răspuns

Categorii

