Publicat de: ultimulunicorn | Iunie 8, 2015

si cerurile s-au deschis…

cerurile s_au deschispai si e asa o mare liniste si un calm greu in poza asta… ca mi se pare o usoara blasfemie sa o incarc eu cu cuvinte, dar, nah… inca n-am invatat sa comunic prin telepatie pe blog, si nici fotografia nu imi apartine – ca sa ma simt justificata sa o las sa vorbeasca in numele meu. Dorin iar a comis-o, cum o face aproape de fiecare data. Si eu iar am fost cu ciorditul 😀 cum o fac destul de des…

revenim in vale: e frumos in ceruri, dar banuiesc ca e cam rece si cam pustiu. aglomeratia e aici jos. Cui nu-i place aglomeratia?? si caldura umana care emana prin toti porii… odata cu tot felul de emanatii, lichide, gazoase si uneori chiar si emanatii ale gandirii sau lipsei de 😛 Luam de pilda un stadion – unu’ mare, si il umplem cu fani inflacarati 😀 pe care ii lasam sa interactioneze dupa capul si voia lor. Frumos, nu? Desi mi-as dori sa nu mor pana nu ajung la un meci al Barcei, ma si tem ca trairile si vocile si emotiile (care tot trairi sunt dar nu stiam cum sa amplific efectul de coplesire…) ar fi putin prea mult pentru cineva care aspira catre ZEN / Liniste / Calm… eu doar aspir, sa ne intelegem. Eh, cam asa ma simt acum si m-am simtit si sambata seara dupa ce s-a fluierat de finalul jocului si FC Barcelona era tripla campioana pt a doua oara cu trei cupe la bagaj 😉 Ca si cum cerurile s-au deschis, si desi n-am vazut stralucirea aia de geniu a lui Messi, pe care o anticipasem (ca nu ma mai invat sa nu anticipez, creez asteptari inalte… cu riscul de a pica pe noada si cu buza dezumflata) ce e viata daca nu un sir de asteptari, deziluzionari, sperante nesatisfacute si palpitatii duse la maxim :P, ca dupa toate trairile alea – de imi venea sa musc canapeaua – numai Suarez daca n-a ratat cat pentru tot sezonul… *&^%$#@!~ la final chiar am simtit ca a fost o victorie muncita, si de ei dar si de noi. cu nervii intinsi la max si cu cati neuroni morti si ingropati in alea 95 de minute…

Deci am meritat-o! Victoria, Cupa, Fericirea de a fi castigatori cu ei si prin ei!!! Ce mai conteaza Spania, Argentina, Brazilia, Uruguay… tot un sange fierbinte si latin ne curge prin instalatie 😛

asa ca VISCA BARCA, acum ne pregatim de campionatul latin – Copa America. 😉

Lasă un răspuns

Categorii

