Publicat de: ultimulunicorn | Iunie 4, 2015

lasa-ma sa mor eu prima!

Photo0279

E bine, cred, sa ne gandim la moarte din cand in cand, asa, sa ne obisnuim cu ideea… de fapt vroiam sa zic: ca sa nu ne ia moartea prin surprindere, dar moartea oricum te ia prin surprindere – si ce te surprinde cel mai grozav in ultima instanta este cat de tare vrei sa traiesti, probabil. Am bagat de seama cum egzact atunci cand e sa mori – chit ca iti doreai moartea, o invocai si ziceai ca ai terminat-o cu viata ca ti s-a luat si altele de genul, ei – te trezesti asa ca ai chef sa mai traiesti o tura, si cate nu ai face acum daca ai mai avea timp. kk.

Tot aia ai face, adica aceleasi greseli, alegeri, pierderi de timp si de sanse, tot te-ai plange la o adica de viata – ca asa e omu’, nu stie sa aprecieze ce i se da, el prefera sa ceara inca putin, inca o sansa, inca o data.

Eu cer doar atat – lasa-ma sa mor eu prima! nu vreau sa stiu cum e sa simti golul ala imens, nenorocit in stomac, in inima, in toata fiinta dupa pierderea celui iubit. Mi se pare ceva mai rau decat moartea in sine, ceva gen sfarsitul lumii ceva pentru care nu cred ca viata asta m-a pregatit.

Prefer sa plec eu prima, acolo , dincolo, oriunde ar fi. Si promit sa dau de veste ca am ajuns cu bine 😉

Responses

  1. da’ ce esti soro asa deprimanta-n ultima vreme?

    • si io care credeam ca am terminat intr-o nota optimista :)))

  2. lol da. asta imi aminteste de o faza cu frate-miu, care zicea despre The final cut de la pink floyd (In care e vorba de cineva care nu si-a gasit niciodata nicaieri locul, e inadaptat si paranoic, si vrea sa se sinucida) ca nu e chiar asa pesismista, ca la final tipul nu are curaj sa isi taie venele :)))

    • 😀 pai probabil in exemplul tau era mai optimist daca avea curajul. La mine e o stare care tine de vreme cred… si de hartogaraia de la birou in care simt zilele astea ca ma ingrop de vie. trece, totul trece 😛

  3. vai tu :))) ai o parere de-a dreptul fantastica despre optimism, acum inteleg de ce ai putut crede ca ai incheiat optimist :)))

    da, stiu, si eu urasc vremea si biroul 😀

    lasa ca urmeaza vremuri mai bune, la racoare sub pamant :)))))))))))))))

    • pai vezi? asa zic si io =)))


Lasă un răspuns

Categorii

