Publicat de: ultimulunicorn | Mai 26, 2015

Focul care ma ingheata

Parca cu tine vorbeam de iubirea aia care de fapt se traduce in iubire de sine. Iubesti in celalat imaginea ta. asa se explica poate senzatia aia de rece, de gol in suflet… nu te darui, te cauti pe tine si cazi in gol…

blue fireSi e pacat, pentru ca am auzit ca poate fi asa de bine cand iubesti cum trebuie pe cineva, asa cu tot sufletul, fara nicio retinere, fara rezerve pentru mai tarziu.

Ne invartim in cercuri nebune, tu in jurul meu eu in jurul meu, eu ma invart in mine, ca apa in jurul scurgerii. Cumva. Cercuri concentrice, care se contin dar nu se ating.

Singuratatea e o stare de spirit, nu o stare de fapt. E un foc care te ingheata, te impietreste, si pe care nu stii cum sa-l stingi.

Intru in camera si imi arunc geanta pe pat, nicio miscare. Cum poti sa dormi asa de linistit, cand eu mor incet?!?

Ar trebui sa mor mai tare. Corect.

 

Responses

  1. suna asa de absurd, dictatorial… „sa iubesti cum trebuie”

    iar eu una nu cred in „cu tot sufletul, fara nicio retinere, fara rezerve” (nu suna a slogan? :))) )
    Toate iubirile par minunate cand se vorbeste despre ele, mai ales daca povestitorul e poetic (chiar si a ta!), dar cand le traim mai toate lasa un gust amar sau searbad, daca esti cu adevarat sincer cu tine
    „Asa merg lucrurile”, si de-aia literatura e mai palpitanta decat viata


Lasă un răspuns

Categorii

