Publicat de: ultimulunicorn | Mai 21, 2015

Zana din asfalt

icecream

arta sau ce e asta?  E ceva frumos! Am zis. si hai inca ceva frumos – de azi, discutie pe mess cu Cherie:

ea mie: daca nu-ti scrie nu e ok
ea mie: acum ca ti-a scris esti zana

eu mie (in sinea mea): da, dar zana rea!

nu e chiar asa, dar pe aproape. e cam ca inghetzata asta mozaic in asfalt – o vezi, iti place ca e acolo, dar nu o poti manca. dar cumva te linisteste… sau pe mine ma.

da, acum ca mi-a scris m-am relaxat, mingea e in terenul meu, pot sa mai jonglez cu ea oleaca. Incerc s-o fac fara mustrari de constiinta, dar nu rezist mult. Cedez si dau reply si apoi regret. de aia mai bine trag de timp, si trag pana nu ma mai simt zana.

Pentru ca NU sunt.

Responses

  1. Mie nu mi se pare arta 😛 Arta nu poate fi despre inghetata :))

    din cine stie ce motiv (prea multa neuropsihologie, poate) mi-l imaginez pe el imbracat in zân :)))

    • :))) ba bineinteles ca poate fi si despre inghetzata!!! cum sa nu?!? discriminare! huo.
      ps. pe asta cu „huo” de la tine am invatat-o 😛

  2. „el” care pentru mine este tipul din testul DAP :)))
    cu parul ciufulit, o mana in buzunar si labele picioarelor mai mari decat se pretau la silueta desenata :))

    • el, el e. zânu’ negru calare pe skoda alba. =)))


Lasă un răspuns

Categorii

