Publicat de: ultimulunicorn | Mai 14, 2015

Puf de plop

sau „ZEN cu blugii rupti in cur…” tot aia 😉

Totul a inceput in seara semifinalei intre Real – Juventus… toti ne doream sa ajunga Juve in finala dar nimeni nu indraznea sa spere ca e posibil sau nu vroiam sa recunoastem ca sa nu picam de pe un cal frumos… si in caz ca Realul si-ar fi adjudecat finala puteam sa afirmam ca da, stiam ca asa va fi.

Uite ca nu stiam si am visat si sperat pana in ultima secunda, cand si atunci un gol nefericit putea sa arunce meciul in prelungiri si epuizarea si nervii puteau da orice rezultat. Insa bianconerri s-au dovedit demni pe merit si-au castigat locul in FINALA CL… 06.06.2015 Asa se traduce euforia de aseara si ranjetul superior de pe fata mea azi dimineata in drum spre birou… eu in tinuta mea casual – hobo, ghetutele prea largi in care iar imi inotau sosetele, blugii uzati carora le pusesem gand rau – adica ma gandeam ca nu ma mai tin si vara asta la cat de tociti si rosi sunt, camasa preferata peste tricoul imprimat cumparat abia ieri… ce sa mai. Nici nu ajung pana la metrou si deja sosetele trebuie pescuite din ghete, dar ranjesc in continuare si ii dau bice. Sunt parfum pe drum, precum puful de plop care se aduna pe langa borduri in nori gri si grasi. E bine sa ai doua favorite in FINALA CL 😀

Ajunsa la birou, dupa ce in prealabil mi-am cumparat niste sosete de incredere pe drum, ma arunc in scaun si in ghete dupa sosetele adunate undeva in varf… si atunci aud:”Prrrrrrrrrr….” astia fiind blugii mei care piereau pe limba lor, adica se sfasiara asa in ciuda mea, undeva mai jos de buca stanga, acum am o aerisire de toata frumusetea!

Ok, am inteles… energia mea negativa de la gandul rau pe care l-am pus cu o zi inainte blugilor, s-a materializat intr-o ruptura – ruptura noastra.

Sau poate chiar era timpul sa imi iau alti blugi… si sa las Inteligenta Materiei deoparte. 😛

Lasă un răspuns

Categorii

