Publicat de: ultimulunicorn | Mai 6, 2015

una bucata pisica

Gabriel al II lea. Ca primul si cel original – era movie star

Photo0259Ne-am intersectat pe holuri si in colturi. E prima si poate singura pisica care ma atrage si ma face sa vreau sa-i vorbesc si s-o zmotocesc. Se arcuieste periculos sub mangaieri, si se intinde intr-un mare fel… de parca ar fi dormit 100 de ani si abia am trezit-o la viata. Nu am rezistat si am initiat un „dialog” – eu vorbeam ea ma privea intrigata, eu o atingeam ea reactiona. Recunosc am vrut s-o enervez, si am reusit cu brio. S-a tolanit toata pe un covor si semana cu o budinca mare, alba si pufoasa, care se legana cand pe o parte cand pe alta in functie de cum o dirijau degetele mele care incercau s-o gadile :)))

Deci m-am prins cu matza in duelul nervilor, si nu m-am lasat pana nu m-a sfasiat cu ghearele pe amandoua mainile, pana la sange. La plecare ne-am impacat, s-a mai dat de trei ori printre picioarele mele, avand grija sa ma stearga cu unduirile ei languroase. Trebuie sa admit ca mi-a facut bine la stare, la ZEN.

O pisica e un fel de surogat afectiv, ceea ce nu e rau.

Responses

  1. Ce ma surprinde pe mine e ca tot mai multi barbati (din cei pe care-i cunosc eu) au pisici. deci pisicile nu mai (doar) apanajul femeilor batrane si acre si necasatorite :))

    a cui e?

    • a colegei de apartament 😀 care e acra si necasatorita si nici fata de pisica nu are sentimente calde… asa ca animalul se atasase de el. nah. 😛


Lasă un răspuns

Categorii

