Publicat de: ultimulunicorn | Mai 4, 2015

Insist

Insist sa imi atrag atentia ca e primavara si ca starile mele ambigue nu se asorteaza vremii si culorilor izbucnite in natura. Aici imi dau una peste gura. Pai adica de ce sa irosim frumusete de verde crud si alte asemenea palete, pe niste biete… mofturi efemere, ca sa le zic asa. Sa le las pentru la vara, zic. Atunci tot o sa-mi fie prea cald si prea imbacsit macar asa un pic, atunci pot sa melancolesc cat poftesc, sa cad chiar in letargie – daca va fi sa fie. Dar acum?!? Acum e de trait, de agitat, de umplut plamanii cu aer si de scos aerele din cap.

Insist sa ma trezesc inca o data la viata, o data si bine! Ce o fi cu mine? acum vreau una in secunda doi vreau alta, si nici macar nu imi dau seama daca le vreau pe bune, sau trebuie sa fac media aritmetica intre ele sa imi dau seama pe unde ma gasesc.

una bucata bondarsi abia dupa ce ma gasesc, sa ma pierd din nou, mai abitir… si cum ar fi sa ma pierd definitiv? eu de mine. Ar fi bine! As fi altcineva, ar fi alta treaba. O noua sansa…

” Mama – as scrie -, mi s-a intamplat o mare nenorocire. (Rugator, exaltat.) Mai naste-ma o data! Prima viata nu prea mi-a iesit ea. Cui nu i se intampla sa nu poata trai dupa pofta inimii? Dar poate a doua oara Si daca nu a doua oara, poate a treia oara. Si daca nici a treia, poate a patra oara. Poate a zecea oara. Tu nu te speria numai din atata si naste-ma mereu. (Pauza.) Ne scapa mereu cate ceva in viata, de aceea trebuie sa ne nastem mereu.” IONA – M Sorescu.

Pai da.

Responses

  1. se vede ca marin sorescu era barbat. eu nu as indrazni sa-i cer mamei sa ma mai nasca o data. sau de 10 ori.
    pai iti dai seama ce-nseamna asta? 10 sarcini si 10 travalii si 10 expulzii.. hai sictir :)))

    • sa luam doar ideea unei perpetue renasteri, pana ne iese viata. ideea e buna! lasa travaliul :)))

      • :)))) bai eu cand dau de vreun comentariu de-al meu vechi nu ma pot abtine sa nu ma minunez cat sunt de amuzanta :))))


Lasă un răspuns

Categorii

