Publicat de: ultimulunicorn | Aprilie 17, 2015

Bagaje

Am de doua zile senzatia ca imi tarasc picioarele dupa mine, ca abia ma tarasc spre birou. E doar o senzatie… ca am plecat din pat dar toata energia mi s-a scurs printre cearsafuri. Si sunt absolut convinsa ca si mai multa energie consum pentru a ma deplasa normal cand de fapt eu as vrea sa ma astern pe trotuar. Bizar. De parca as trage dupa mine toate problemele strabunilor, bagaje, pacate, boli, psihoze, mimoze…

Si daca totul e la nivel cerebral, adica in capul meu, atunci ce se intampla acolo? Sunt pe punctul de a face „poc”?!? Si? dupa „poc” ce???

„The trick is to keep breathing” zicea un cantec. Eu zic acum „the trick is to keep walking!” si vedem noi unde ajungem…

Responses

  1. Stai linistita, nu esti singura. Eu am avut senzatia asta acum 2 saptamani in aeroportul ala plin de oameni. Am asteptat sa treaca si a trecut. Am cerut un ceai cald si m-am relaxat. Aproape ca am adormit, nu stiu sigur. La aterizare imi revenisem.

    • :))) nu stiu daca se compara. in cazul tau e justificata senzatia, chiar explicabila. la mine e un fel de nebunie/ betie/ adormirea unicornului pt 100 de ani, gen 😀
      dar merci de incurajari. nah..


Lasă un răspuns

Categorii

