Publicat de: ultimulunicorn | Aprilie 14, 2015

nu stiu ce caut

humanmarturisesc: nu stiu ce caut. dar stiu cand nu gasesc. nu e loc de indoiala, simt cand primesc ceva ce nu imi trebuie, nu imi convine, nu imi doresc! macar asta e bine – stiu ce NU caut.

caut bezmetic un ceva himeric, leacul nelinistilor mele nocturne.

mancarea prea multa se urca la cap si gandurile devin indigeste. de cand ma stiu visez sa traiesc intr-o poveste… cum e posibil sa existe cineva ca mine?

macar m-am resemnat ca nu o sa gasesc ceea ce caut, atata timp cat nu stiu in ce consta. poate fi si resemnarea un raspuns la intrebarile inca nepuse.

Liniste. credeam ca asta caut. dar noaptea se intampla ca linistea sa devina asurzitoare. am aflat ca pana si linistea doare.

Responses

  1. Da, asa am observat si eu, ca linistea doare. Metaforic sau nu, doare. Garantat.


Lasă un răspuns

Categorii

