Publicat de: ultimulunicorn | Martie 27, 2015

Afurisenia Pamantului

Probabil se putea scrie o carte despre ea… se poate sa se fi si scris deja.klimtAm zis pe blogul celalalt ca eu sunt ea – Afurisenia, si am primit intrebari. Totul se poate interpreta in felurite moduri, da ma simt afurisita, da uneori mi s-a si spus asta… dar ideea mi-a venit asteptand metroul si cumva gandindu-ma la Cumintenia Pamantului. Prin antiteza cum ar veni. apoi ma gandeam si daca ar fi s-o desenez/pictez eu – cum ar arata? asa am ajuns la Gustav Klimt, iar tipa asta se incadreaza in profil.

Rece, coltoasa / ascutita… si cap patrat? Rautatea e apanajul Prostului?!?

Afurisenia are multe aspecte si nuante. Multe subtile. Da, asa imi imaginez Afurisenia. Mai bine n-as putea-o imagina oricat as vrea.

 

Responses

  1. Care celalalt blog? Eu recunosc ca sunt.

  2. Afurisenie? mi se pare mie sau noi care suntem ne si mandrim putin cu asta… ma pune pe ganduri treaba.
    celalat adica cel dintai – http://sillygirl3003.blogspot.ro/
    😉

    • Eu mă mândresc cu asta. Nu știu de ce…. Poate pentru că afurisenia, la o femeie, mi se pare extrem de șarmantă și de senzuală dacă știe cum s-o „instrumenteze” 🙂

      • trebuie sa iau lectii de „afurisenie” inseamna ;)))

      • Nah, esti indeajuns de afurisita! Ai o candoare afurisita si extrem de sarmanta!:)

  3. Da, ca femeile orice calitati sau defecte ar avea, trebuie sa le instrumenteze ca sa ii distreze pe barbati (‘au poate vor sa fie sarmante si senzuale unele pentru altele?)

    • =))) sau pt ele insele? nu, ca atunci le-am face narcisiste 😛

  4. narcisiste se aproba :))))


Lasă un răspuns

Categorii

