Publicat de: ultimulunicorn | Martie 13, 2015

Vraiste la cutie…

Vraiste, sunt din nou vraiste. Bine, cand mai exact nu am fost eu asa?!? Culmea e ca din afara nu pare. Chiar nu pare.cutieDar eu sunt vraiste cum e o camera intoarsa pe dos cu geamurile si usile deschise si prin care trece curentul… dezordine perfecta in mine si in gandurile mele. Nimic nou, totul ca de obicei. N-as sti sa imi fac ordine in viata nici de frica, plecand de la simpla intrebare – ce vreau eu de fapt?… totul e cu puncte de suspensie.

Pana si punctele astea – sunt o dovada de nehotarare. Adica daca stii ce vrei sa zici nu bagi puncte puncte sa cada omu’ care citeste pe ganduri si subintelesuri.

… puncte puncte – subtil huh? pana-n pod.

… Suspans?!? pe naiba suspans.

SUSPENDARE. Se suspenda dialoguri, procesul gandirii… viata, tot.

ps. pana si modul absurd in care pun litera mare sau litera mica la incaput de propozitie, dupa cum imi canta cucu’, e un semn grav al haosului din capul meu. ce sa mai…

Responses

  1. e ok, asa sunt artistii 😛
    ordinea si scrisul caligrafic e pentru mediocri :)))

  2. si acordurile intre subiect si predicat. huoo :))))

  3. =))) multumesc, multumesc pt intelegere si galerie 😀
    acuma sa nu mi-o iau in cap mai rau decat mi-o luasem deja.


Lasă un răspuns

Categorii

