Publicat de: ultimulunicorn | Martie 10, 2015

„Lucrurile cu adevarat importante…”

… de la Plesu la Nesu.

Recitesc zilele astea „Despre frumusetea uitata a vietii” a lui Andrei Plesu. Zic o re-citesc, pt ca e o carte frumoasa si grea… greu de patruns, usor de uitat ideile (sunt dantelate si complexe…)  si tocmai de aia bine de reamintit. Are un capitol dedicat lucrurilor cu adevarat importante, pe care insa nu le numeste 😉 dar le defineste cumva discret aria si caracteristicile inefabile 😀

In schimb, Mihai Nesu intr-un interviu asupra caruia mi-a atras atentia un bun prieten stelist ( fraternizez cu dusmanul =))) are superbul curaj de a le numi si enumera:

” Sa crezi. Sa iubesti. Sa te daruiesti si sa accepti.”

Pare simplu, insa e cam TOTUL.

Am promis sa mai mentionez niste mizerii ale lui gigi facute lui Nesu – si anume:

ca atunci cand a plecat la utrecht, l-a obligat sa renunte la prima de 100.000 pt castigarea campionatului,
sau ca a refuzat dupa accidentare sa aiba loc un meci amical Steaua-utrecht pt a strange bani pentru recuperarea lui…

si consider ca e binevenit si un link catre Fundatia Mihai Nesu, unde in prezent sunt ajutati copii cu dizabilitati.

FMN

mai zic doar atat – Nesu e un suflet frumos care a avut nesansa/sansa de a isi intalni destinul mult prea devreme…

Responses

  1. lol. plesu greu de pastruns. cred ca eu, la cat s-o fi chinuind sa fie :))))

    • :))) chiar ma chinuiam sa-mi amintesc cui nu-i place plesu…
      hai merci 😛

  2. cred si eu, am vrut sa zic mai sus 😛

    hai ca doar n-oi fi singura :))) ia fa un poll din ala :)))

    • =))) la ce succes am avut cu primul poll… si da, tu erai singura din capul meu.
      ps. da, s-a inteles ce ziceai.

  3. Cred ca ti-a citit nea gigi postarea, ca ii plateste lui Mihai sederea si un tratament la Bucuresti… dar cum bine aminteste Ovidiu Ioanitoaia „becali n-a scos atunci nici un leu din buzunar. Să notăm că va scoate de data asta circa 10.000 de euro, care ar reprezenta însă, calculînd în fugă, doar vreo 10 la sută din suma pe care i-o datora lui Neșu. Practic, și-mi cer iertare, gigi nu dă nici acum de la el, dă de la Mihăiță!”


Lasă un răspuns

Categorii

