Publicat de: ultimulunicorn | Martie 4, 2015

Împãrțeli

– Avem noi ceva de impartit?!? si se uita nevinovat la mine de parca… ne-am fi ciocnit accidental la metrou, nu altceva.

hmm, da, zic eu in sinea mea – nu avem mai nimic de impartit. Impartim ocazional doar patul si o sticla de vin. deci clar nicio obligatie nu rezulta de aici. zau.

eu una mai imparteam si lunile in zile, zilele in ore… ca sa masor apoi timpii dintre noi, dar m-am lasat de treaba asta, nimic bun nu iesea de aici si mai mereu imi dadea cu rest, rest de timp in care nu stiam ce sa fac cu mine. Nu e trist? Ba da. Tocmai de aia, m-am lasat de imparteli din astea.

Acum fac adunari. Adunarile sunt bune, ai zice. Depinde ce aduni – as spune eu. Daca aduni zile si nopti fara un cuvant de la tine… iar nu e bine. Nici lacrimi nu vreau sa adun, mai ales ca nu mai am. Am lichidat stocul cred 😀

Inmultiri nu stiu nu vreau nu ma bag! Am zis. Aici am cazut de acord tu si eu, ca de inmultire fugim ca dracu’ de tamaie.

A mai ramas scaderea… da, si la asta stau bine. Scad in greutate, scad in ochii mei, imi scade pofta de mancare, de viata, de tine…

Chiar sunt curioasa sa vad ce ramane. Tu nu?

Responses

  1. scrii foarte simpatic, pacat ca vorbesti serios 🙂

  2. disparu un comentariu de aici? 😛

    • da. l-am scris si pe urma mi s-a parut arogant.
      auto-cenzura 😛

  3. nu mai stiu ce scrisesesi, l-am citit obosita, dar nu mi s-a parut arogant (sunt foarte sensibila la aroganta :)))
    Nu te mai auto-cenzura. nu inteleg de ce esti asa rea cu tine 🙂

    • poate din cauza ca restul lumii e prea buna cu mine 🙂 echilibrez situatia, sau macar incerc.


Lasă un răspuns

Categorii

