Publicat de: ultimulunicorn | Martie 3, 2015

Snakes…

Iar serpuiesti in mine, in mintea mea gandul la tine e ca un sarpe care revine cand ma astept mai putin.

Snakes_0004

Ascuns in cotloane dar niciodata definitiv plecat. Plin de venin si de inselaciuni, te joci cu mine si cu mintea mea. Si O, daaa, atat de flexibil si alunecos – dar, ce folos? Raceala ta ma-ngheata. Si in ciuda a tot si a toate…Snakes_0008nu reusesc sa ma rup de vraja in care hipnoza ta m-a prins. nu pot sa spun „nu”, nu pot sa ma trezesc, nu stiu sa fiu rece ca tine. nu vreau sa fiu sarpe, eu vreau sa iubesc.

Responses

  1. … eu cred că și șerpii știu să iubească-n felul lor rece și alunecos, umed și unduitor, încolăcitor, cu strânsoare aparte și puternică…

    Hmmm… ia să mă mai gândesc… 🙂

  2. sa unduiasca, da, stiu ei bine… cu iubitul, tare ma indoiesc…
    dar tu gandeste-te, vedem ce rezulta. 😉


Lasă un răspuns

Categorii

