Publicat de: ultimulunicorn | Februarie 12, 2015

Iar vorbesc singura

no timingTiming sau potrivire sau efectiv timpul ala necesar, alea doua trei , patru ore disponibile in acelasi interval orar, ar fi de dorit. Dar noi NU, nu ne iese si pace… mereu in contratimp, nu ne iese sa ne intalnim atunci cand zicem ca o facem – a devenit un fel de misiune imposibila urbana, si „intalnirile” noastre – o gluma repetata pana nu mai are pic de haz si nu mai face pe nimeni sa rada, decat eu in sinea mea, in avans… atunci cand te rogi de mine sa ne vedem, si eu iti amintesc ca am mai zis da si ultimele trei dati si degeaba. hm. sau poate nu e timingul de vina – ci faptul ca nu sunt o prioritate? atunci de ce… ?!? si iar vorbesc si rad singura eu de mine. Asta inca e bine – ca rad. Fereasca Sfantul sa ma ia cu plans… dar n-ai sa vezi. Nu pentru tine, nu de data asta. Si ajuta si faptul ca tu razi mai tot timpul, chiar si cand vrei sa ma faci sa te cred ca esti nervos si nu-ti convine ca ai terminat treaba abia la doua in puterea noptii… si ma trezeste telefonul si rasul tau „nervos”. Dar imi convine! Zau ca da. Pentru ca eu singura poate nu as avea puterea sa zic „Pa.”, si atunci toatea astea ma ajuta… cumva.

Judec pe dos si fac frumos.

Dar chimia e acolo… asta am simtit-o de la inceput. de aia nu fug, nu inca.

Iar de vorbit singura, am vorbit tot de la inceput, eu cu mine in capul meu – cand ti-am vazut papucii aia de plastic comunisti, nici nu mai credeam ca exista relicve din alea, poate doar in piata la taranii care vand la tarabe varza murata, nu ma intreba de unde mi-a venit cu varza, ca nu stiu. Dar nici tu n-ai sa stii cat de tare mi-a placut de tine in papucii aia, dimineata la cafea, cand stateai langa aragaz si incercai sa-ti ascunzi degetele de la picioare care ieseau din papucii de plastic grosolan si bleumarin. Nepretuita faza. Si ma intrebam eu pe mine, vorbind singura in capul meu, de ce te mai ascunzi dupa papuci, ca si cand nu era destul de grav ca ii purtai… dar nici mie nu-mi place sa-mi vad degetele de la picioare asa de dimineata, in lumina rece a zilei. Asa ca mi-ai placut, si am ras eu in sinea mea si atunci 🙂 Si imi place cand rad, chiar si singura… daca motivul esti tu. Chiar si de mine si cat de fraiera sunt uneori 😛

Si cand imi dai smsuri in care incerci sa imi spui cat de tare iti place de mine, „mai ales ca esti buna rau” =))) cum sa nu vorbesc singura, ca nu stiu daca ma iei la misto sau daca ma injuri. Probabil de la oricine altcineva as fi luat-o ca pe o marlanie si as fi facut urat… la fel pentru apelativul „gagico”. Si totusi… culmea, la tine suna natural. Ce-o fi insemnand asta?!?

Deci vorbesc singura, si in conditiile date mi se pare cel mai de bun-simt lucru de facut. Desi altii imi zic ca ar fi altele. Ii las sa zica… In viata asta e bine sa ai cat mai multe motive de ras 😀

Responses

  1. :)))
    dc scrii vreodata vreo carte, promite-mi ca o s-o incepi asa
    „cand ti-am vazut papucii aia de plastic comunisti”

    hate this guy’s guts 😀

    fuck them all, mai bine ascultam niste j cash!

    • ok, promit! <):)


Lasă un răspuns

Categorii

