Publicat de: ultimulunicorn | Ianuarie 30, 2015

vise, visuri, Visarion

Visam ca zburam… dar nu asa ca pasarile, ci ca oamenii – ca si cum mai degraba pluteam deasupra asfaltului, nu stiu cum faceam, parca pedalam aerul si ma gandeam eu in vis – uite ce simplu e! de ce nu fac asta si ziua, cand ma grabesc la scoala?!?

… eh, vise. adevarul e ca de mult nu am mai visat ca pot zbura.

vise visuri

apoi o vreme visam un alt fel de zbor – era mai degraba o ridicare in sus, o ducere departe de tot ce stiam, ceva sau cineva ma absorbea undeva – nu puteam sti unde – stiam doar ca nu imi placea, era parca prea brutala ruperea de pamant. cand visam asta, visam ca din balcon sau pe fereastra ma lua.

ptiu. asta nu mai era vis, mai ca era cosmar!

 acum nu mai imi iese visul cu zborul. mai nou visez ca ma ratacesc si umblu bezmetica pe coridoare sau strazi si nu nimeresc. dar inca mai visez 😉

… and there has to be music.

Responses

  1. 🙂 B. mi-a zis intr-o zi din senin: stii ca nu mai pot sa zbor?
    iar ieri: eu am aripi, dar acum s-au udat

    :))
    mentionez ca ii recit rar poezii, si doar leonid dimov, deci orice asemanatare cu nichita stanescu e complet intamplatoare :))

    • da, e posibil sa fie o stare a copilariei asta cu zburatul… eu o regret si acum si oricat m-as complace in copilaria asta prelungita nu mai e ce-a fost. clar.


Lasă un răspuns

Categorii

