Publicat de: ultimulunicorn | Ianuarie 27, 2015

Imitatie de om

Doar o palida imitatie a ceea ce credeam ca voi fi. Am vrut sa zbor, credeam ca nimic nu ma poate opri… nici nu ma gandeam ca imi voi sta in cale chiar eu, ca asemenea unei ghiulele legate de glezna, fricile si incapatanarea mea or sa ma tintuiasca la sol. Si acum … cad in gol.paper-personCredeam ca sunt „Given to fly…” – sunt un partz in tramvai! 😛

Ok – asta scriu acum ca sa ispasesc metehnele si sa imi fac mea culpa, sau confesiunea care sa ma purifice pe mine de mine. Sa las parerile proaste de-o parte si sa incerc sa o iau iar din loc cu mainile curate 😀

Se poate?

Responses

  1. :)) preferam fara partul ala :))
    intrasem asa intr-o stare poetica, plutitoare, parca se auzea inxs cu we all have wings but some of us… un balon de sapun, bum :))

    • =))) da, same old me.


Lasă un răspuns

Categorii

