Publicat de: ultimulunicorn | ianuarie 24, 2015

Viata in versuri verzi

verzi… adica crude, necoapte… copilaresti. 🙂

am facut si eu poezii la viata mea, e ceva ca un joc in a alege cuvinte care se potrivesc si mai transmit si o idee frumoasa luate impreuna, recunosc. dar chiar si asa, eu in fundul sufletului meu – numai poet nu sunt.

daca nici eminescu nu m-a impresionat pe mine… am spus totul.

dar, din cand in cand – vine o vreme, o stare, un simtamant ;))) si te apuca pofta de potrivit cuvinte, asa ca o activitate recreativa. Nu o sa postez acum nicio incercare recenta, suficient ca am recunoscut ca inca mai fac din astea 😛 e bine pentru suflet, cred.

Purifica ceva pe acolo 😉

In ultima vreme viata a capatat nuante cenusii, mai mult decat poate inima mea duce. de acolo nevoia de a da un refresh la paleta coloristica a existentei mondene. Ramane de vazut cat o sa pot salva din culoarea originala… care era oricum putin palida. Facem ce putem cu materialul clentului, nu? :)))

ps. Observ ca orice as spune o dau pe glume ieftine. Una din doua – asta ori ma salveaza ori denota superficialitatea mea incurabila! Hai pa.


Răspunsuri

  1. Nici mie nu-mi place Eminescu! Niciodată nu mi-a plăcut!

    Ia lasă-mă tu în pace cu glumele tale, cărora le zici ieftine! Nu e așa. Treaba asta spune mult mai multe despre tine decât crezi tu! Iubesc oamenii cu umor, care practică ironia și autoironia și cu ceva sarcasm la colțul gurii. Tu ești așa, deci, te iubesc 😉

    • ma simt putin nevrednica de iubirea ta, dar cum sunt in mare nevoie de ea – o accept >:D<
      ps. daca nu as fi racita cobza, mai ca te-as pupa :*

      • Pupă-mă cu viruși cu tot. Sunt imună la boli când fericirea-i mare 😛 Iar tu mi-ești dragă de mor… mnoh, tot o boală și asta :))

  2. ia pune aici un sondaj, unicornule! chiar asa, nimanui nu-i place eminescu? :))) atunci cum a iesit poet national? cred ca s-a furat la alegeri

  3. :)) orice e posibil


Lasă un comentariu

Categorii