Publicat de: ultimulunicorn | Ianuarie 9, 2015

Seara pe drum

Vin de la un pahar de vorba cu un amic. Ca un caine pe langa drum… pe langa garduri mai exact, gerul e parfum!Photo0160 Photo0162ma opresc la vederea unui copac luminat de o instalatie electrica si electrizanta in acelasi timp. mai am putin si ridic un picior sa ma usurez pe un stalp de emotie 😀 evident, scot mobilul si fac poze. ce puii mei sa fac?!?

dar chiar era emotie pura! din aia stupida, de nu poti s-o explici/ argumentezi… luminite in noapte, in aerul inghetat, in creierul meu ametit de aburii alcoolului… stiu ca zambesc, nu ma vad dar simt asta. Zambesc in noapte ca un motan peste castronul cu lapte. 🙂 Cand totul e inghetat in jur cumva asta face ca temperatura inauntru sa creasca, sa explodeze in vene ca o betie de viata, de speranta – care e ca un drog am senzatia…

Speranta renascuta – clar  e un drog. inca nu imi dau seama daca e buna sau nu. am citit undeva cum cineva spunea ca speranta e de la diavol, pentru ca renaste mereu… dar imi zic ca e un rau necesar, asa cum e cafeaua 😀 si imi place cum o luam mereu de la capat, mereu increzatori, aproape zambind si gata sa cadem din nou in hazna.

Responses

  1. :)) ai uitat sa pui la tags alcool, wine, high on the charm and the drink, everyday i spent my time drinking wine feeling fine

    • 😀 da da, asa e…


Lasă un răspuns

Categorii

