Publicat de: ultimulunicorn | Ianuarie 3, 2015

„In monologuri nu exista punctuatie”

Mi-a placut ideea asta, pe care am pus-o ca titlu. as putea-o extinde la – in monologuri nu exista nici comunicare. poate doar comunicate. ale mele catre mine. un fel de recapitulare… ca si aici, in blogul asta – un rezumat de ganduri si simtiri.

Anais stie. de la ea e citatul 😉

Il iubise fara sa-l cunoasca, il asculta si credea ca stie ce gandeste el. dar nu avea cum. era un zid de cuvinte intre el si restul lumii. nu stia cum sa treaca de zid, cum sa ajunga la El. Ea nu stia decat cum sa fie singura, sa strige fara sa fie auzita, sa planga fara sa fie consolata, sa iubeasca – fara sa astepte nimic.

Iar acum si el era singur, oarecum pierdut in holul ala pustiu. In mod ciudat, fara auditoriu parea mai mic decat de obicei… il descoperea acum carunt pe la tample – trecusera ani, clar si ea arata schimbata. Oare in bine? Il privi insistent pana se asigura ca a vazut-o si poate chiar a recunoscut-o. Zambeau. Zambetul e cel mai bun lubrifiant, intotdeauna a sustinut asta! Prinse curaj, se apropie de el si astepta cuvintele sa curga… doar ca el nu stia sa vorbeasca fara sa tina cursuri, fara sa captiveze un amfiteatru, fara public era banal si stingher. Si ii placea cu atat mai mult.

– Nu am mai fost singur, nu stiu cum…

I-am acoperit cuvintele si in timp ce o faceam zambeam.

Zambeam in mine. Pentru ca eu… eu nu stiam altceva decat singuratatea mea.

„Frustrarea provoaca moarte. Suferinta, absoluta si reala, nu ucide.” Sa suferim, zic!

//But I’m on the outside
I’m looking in
I can see through you
See your true colors
‘Cause inside you’re ugly
You’re ugly like me
I can see through you
See to the real you//

STAIND – Outside

Lasă un răspuns

Categorii

