Publicat de: ultimulunicorn | Decembrie 31, 2014

punct si de la capat. sau linie.

Ispita bilantului :))) greu sa scapi. si chiar daca nu e imbucurator, tot e bine sa-l faci, macar de dragul de a avea un termen de comparatie pentru un bilant viitor. Inca un an se duce, unul nou noutz vine.

Anul asta a avut cateva bile albe de la mine – 1. am inceput sa pictez. si sper sa nu ma opresc curand!

Imagine0598

2. am indraznit sa ma arunc cu capul inainte, am indraznit sa am din nou incredere in mine, in ei…

3. am invatat ca votul meu conteaza si poate schimba ceea ce credeam ca e de neschimbat.

4. am bifat nr.7 … si am trecut mai departe.

Trag o linie si adun sub ea, trag alta linie si barez inca niste ani scursi. In fond nu e decat un punct si de la capat.

Don’t fuck it up!

 

Responses

  1. ´¯`•.¸.ʚįɞ ´¯`•.¸.ʚįɞ
    La mulți ani!

  2. La mulți ani frumoși și sănătoși, Unicoarno! Să-ți fie anul plin de bucurii, de realizări, de dorințe împlinite și cu multe tablouri pictate (asta îmi place de mor :)!

    • multumesc la fel, tie! asta a fost primul tablou pictat… am avut ceva avant :))) oare de aia?

      • Fă-o mai des! Începutul e prea frumos pentru a nu fi continuat! Așa că…pune-te pe treabă!

  3. pfua, am crezut ca am ratat ziua ta de nastere :)))
    ce pictura, zici ca e un goblen 🙂

    Hai ca ti-a iesit mai bine decat ii iese lui sorescu in contabilitate

    • =)))) grozav!


Lasă un răspuns

Categorii

