Publicat de: ultimulunicorn | Decembrie 29, 2014

keep the distance

snowflakesSnowflakes photographed under a Scanning Electron Microscope.

„O prea profunda cunoastere a adevarului, o prea mare capacitate de sondare distruge viata, care este iluzie.” 

Anais Nin – Foc

am observat ca lucrurile dau mai bine privite de la distanta. lucrurile, relatiile pana si oamenii sunt mai frumosi de la distanta. de aproape se vad toate imperfectiunile… neajunsurile… de aproape mizeria pute mai tare. asta e.

dar daca pastrezi distanta – asta mai e viata?!? sa nu te implici??? si ma enerveaza ca reduc totul la o alegere simplista si idioata intre iluzie si implicare. Pe bune? hm. Evident pe undeva am ratat un argument care m-ar fi scos din acest rationament putred.

adevarul ramane asta – privite de aproape, de foarte aproape – „lucrurile” (oamenii si restul) sunt greu de iubit.

Intrebarea este – si care e distanta optima/ acceptabila pana la care sa te bagi in sufletul cuiva ca sa-l poti iubi? ca sa te lase sa-l iubesti? nu vreau raspunsuri, nu cred ca am pus intrebarile potrivite, in continuare ma joc printre cuvinte.

Responses

  1. eram si eu asa candva, nu stiu precis ce s-a/m-a schimbat
    cred ca am descoperit psihologia 🙂

    • psihologia sa fie raspunsul? asta zici? /:)

  2. eu cred ca da. odata ce am inceput sa inteleg ce e (sau macar ca e ceva, de cele mai multe ori ceva tulburator ) in spatele gesturilor si comportamentelor cele mai respingatoare, oamenii mi-au aparut mai simpatici, si curiozitatea si dorinta de a mi-i apropia a crescut

  3. au* crescut
    (ca si toleranta la greseli, inclusiv gramaticale :))) )

    • fac abstractie de ortografie cand extrag idei interesante.
      deci asa…
      eu am o toleranta ridicata pt abjectie, nu e totuna cu dorinta de a-mi apropia oameni, dar e si asta ceva. 😉


Lasă un răspuns

Categorii

