Publicat de: ultimulunicorn | Decembrie 3, 2014

mereu de mine

si nici macar subiecte pentru scris nu mi-ai dat, ca sa nu mai zic de inspiratie… numai „muz” n-ai fost.

de cele mai multe ori in urma dialogurilor noastre, ma faceai sa-mi stea mintea-n loc! efectiv.

uau. partener sexual care imi provoca cel mai tare blocaj mental… e si asta o chestie care trebuia incercata 😛

si atunci cineva normal s-ar intreba ce mai faceam io cu tine in conditiile astea?!? dar nu de tine e vorba. ci de mine. mereu de mine. poate am crezut ca poti fi antidotul la lipsa mea de fericire, ce aiurea suna, nu? pentru ca lipsa de fericire tot de la mine vine.

mereu am depins de cuvinte, in ele visam ca sta fericirea. dar cu tine nici macar conversatii de buna calitate nu puteam avea, oricat m-as fi amagit eu pe mine. intotdeauna eu pe mine.

noi avem schimburi de cuvinte: pentru 10 ale mele, imi dai doua sa-mi ajunga! (adica sa-mi mai stea mintea’n loc o tura 😀 )

acum iar imi bag in cap ceea ce stiam oricum – ca fericirea mea depinde de mine.

„- Ai sa te trezesti in fata unor lucruri nelamurite, chiar iti doresc asta. Afla ca solutia nu era un paliativ oarecare, ci cum sa traiesti; pe scurt, viata.”

Printesa si anticarul

Lasă un răspuns

Categorii

