Publicat de: ultimulunicorn | Noiembrie 21, 2014

O moarte frumoasa

„Inceteaza sa mai crezi in existenta binelui in lume. … In inima oamenilor totul se iroseste, totul scartaie. Nu te mai inflacara nici pt libertate … Lasa timpul sa moara.”

Printesa si anticarul – ENZO SICILIANO

Imi place toamna, imi place si ploaia, si strazile ude in care te oglindesti… si daca nu ar fi cadavrele ramelor ca niste matze golite de umplutura, peste tot pe asfalt, fortzandu-ma sa ma uit inainte de fiecare pas sa nu cumva sa ma aleg cu o mortaciune pe talpa *&^%$#@!~ …

Nimic nu e perfect, nimic nu e cum trebuie. Si imi vine in minte, daca viata asta nu mi-a iesit, macar sa am grija sa-mi iasa o moarte frumoasa, cand o fi! 😛

Lasă un răspuns

Categorii

