Publicat de: ultimulunicorn | decembrie 8, 2009

ma explic

E ciudat cum desi fac non-stop mistouri si arunc cu ironii mai discrete sau mai putin discrete, de jur imprejur, ba chiar si in directia oamenilor pe care nu ii cunosc personal si deci nu le stiu gradul de rezistenta la umor ieftin dar istet – zic eu 😛 , deci e ciudat ca facand toate astea in mod curent – totusi – nu-mi pot da seama cu certitudine atunci cand sunt eu la randul meu tinta glumelor altora. Ba mai rau – mi-am observat tendinta de-a dreptul enervanta, de a lua totul in serios si de a atribui intentii rau-voitoare, cel putin in primele secunde, celor care isi exprima simpatia fata de persoana mea prin glume inocente ( asta cu simpatia am bagat-o ca urmare a rationamentului care ma face sa cred ca daca eu asta exprim prin ironiile mele – si ceilalti rationeaza la fel. rationament total nefondat! )

Totul ar fi ok si s-ar rezolva de la sine daca nu ar fi caracterul reactionar – impulsiv care ma impinge sa ma arunc cu capu’ inainte 😀 de fiecare data… Pe aceasta cale imi cer scuze in avans celor pe care comportamentul meu i-a lezat accidental si nejustificat. 🙂

*am senzatia ca expresia „umor ieftin dar istet” e un non-sens pur si simplu. 😀 asa se intampla cand te lasi condus de emotii. si nu mai cauta scuze… te-ai incriminat destul! noroc ca peste 5 ani toata lumea va fi uitat deja 😉


Răspunsuri

  1. si eu fac la fel :))

    nu cred ca e un non sens.
    pentru ca glumele tale sunt istete, dar pe de alta parte sunt triviale- ca toate intepaturile de altfel. eu asta inteleg prin umor ieftin-umor trivial. asa ca adaugirea cu istet era necesara, altfel m-ar fi dus cu gandul la umor ieftin din ala jenant.
    zic de umorul pe care il fac oamenii intre ei, live, umorul in arta are o impoeranta vitala
    nu stiu dc ai inteles ceva :)))

    vai de mine crezi ca se uita din cinci in cinci ani? o sa ne calareasca spanul si dupa 2014? :))
    (parafraza caramitru)


Lasă un comentariu

Categorii