Publicat de: ultimulunicorn | noiembrie 30, 2009

Batranul

O zi ca oricare alta, aceeasi neclintire in aer…

– hei, vino sa vezi!

– ce?

– nu stiu exact… dar n-ai mai vazut asa ceva in viata ta!

m-am apropiat cu teama sa vad nemaivazutul… fratele meu statea impietrit si se uita cu ochii mariti la batranul care se comporta extrem de ciudat: avea gura intredeschisa… i se vedeau dintii stirbi, colturile gurii erau indreptate nefiresc in sus, ochii i se micsorasera si parca straluceau iar el se tinea cu mainile de burta desi nu parea ca l-ar durea ceva, asta in ciuda sunetelor gatuite pe care le scotea, parea ca se simte bine… ba chiar parea fericit!?! Dar nu intelegeam ce semnifica manifestarea aceea stranie si mai ales ce anume o cauzase.

– bunicul vostru rade! mama aparuse pe neasteptate in spatele nostru si privea spre bunicu’ cu ochi calzi.

– ce-i aia? am intrebat cu neincredere.

– pe vremuri… oamenii simteau cateodata o mare bucurie… atat de intensa incat simteau nevoia sa-i dea drumul afara, sau ar fi explodat! atunci bucuria se spargea in rasete…

Am tacut si eu si fratele meu, si stiu ca am gandit atunci amandoi privindu-l pe batranul care spargea tacerea in hohote…

“ce vremuri periculoase erau acelea in care oamenii simteau inca BUCURIE!”


Răspunsuri

  1. Astăzi, oamenii au implozii sufleteşti, din păcate…

  2. exact. gauri negre… cum ziceam.

  3. hmm! hmhmm! eu râd foarte mult. şi singură. şi de mine. de felul în care râd în public, când ţi-e lumea mai dragă, nici nu mai zic.

  4. deci tu nu esti in pericol de colaps emotional.

  5. nu? cum nu? se pot produce atâtea lucruri în acelaşi timp. ca să nu mai zic că eu îngroş rândurile oamenilor care izbucnesc în râs de durere. bine, ştiu că nu-i normal…

  6. cine mai stie ce-i normal? 😀 eu nu!

    exista ras nervos, lacrimi de bucurie… mixed emotions, pana la urma important e sa le avem.

  7. eu cred că avem destul, nu mă simt ca-n equilibrium sau distopii cu radarul pus pe sentiment. 🙂

  8. azi nu mai e in trend sa te caci pe tine de ris.
    nici nu ar arata bine in costumu armani. nu?

  9. nici la pielea goala nu ar arata prea bine… ma gandesc io 😛

  10. […] întoarce cu spatele şi te-aş lăsa dezgolit de mine şi gol? O zi ca oricare alta, aceeaşi neclintire în […]

  11. 🙂 sa nu te ingrijorezi… alea vor fi vremuri post-ultimulunicorn

  12. 😉 vai ce compliment dragutz…
    o iau ca pe un compliment, da? 😀

  13. m-as apropia sa te si pup pe frunte dar ma innec cu cornu’ ala 😉


Lasă un comentariu

Categorii